Via de knop hieronder kunt u zich digitaal aanmelden bij Budgetteer.

Wat gebeurt er dan verder?

1. Uw aanmelding komt centraal binnen op het hoofdkantoor.

2. Er volgt een check waarin nagegaan wordt of uw aanvraag compleet is.

3. Na deze check wordt uw aanvraag doorgestuurd naar het dichtstbijzijnde kantoor of freelance medewerker.

4. Deze persoon neemt vervolgens per mail of telefoon contact met u op om een afspraak in te plannen. Deze afspraak zal meestal bij u thuis of op kantoor plaatsvinden.

5. De intake vindt plaats en samen met uw zaakbehandelaar wordt er een traject uitgezet uiteraard slechts indien u geholpen wilt worden.

6. Alle benodigde papieren worden aangeboden om te ondertekenen.

7. Er wordt een (beheer)bankrekening op uw naam aangevraagd en zodra die geopend is ontvangt u daarvan de bankpapieren die ook nog getekend moeten worden. De rekening is dan al actief en u kunt aan uw werkgever en/of uitkeringsinstantie dit nieuwe rekeningnummer doorgeven.

8. Zodra de rekening gekoppeld is aan ons softwaresysteem en uw inkomen hierop binnenkomt kunnen wij voor u aan de slag.

Zoals u hierboven al kunt lezen is uw medewerking zéér belangrijk voor het snel opzetten van de hulpverlening. Daarnaast is ook uw motivatie en inzet van groot belang om het hele traject te kunnen laten slagen.

Als u wilt dan willen wij ook, maar de eerste stap is aan u.

Klik op de knop hieronder en de eerste stap naar een schuldenvrij leven heeft u ingezet!

 

 zakgeld logo1